Mängu Mehaanikad

Allikas: Astroneer Wiki

Astroneeri mäng kasutab ära mitmeid mehhaakaid mis pole alati lihtsasti mõistetavad.

Baasi ehitus[muuda | muuda lähteteksti]

Mängiad alustavad oma esimese baasi Eluasemest milles nad maanduvad. Hiljem nad võivad luua uusi baase Eluasemega mis on valmistatud Printeri Moodulis (esmalt tuleb need uuringud teostada) või Kosmoselaevadest millega on reisitud teisele planeedile. Vähemalt üks Vaik on vajalik et mängiad saaks oma baasi laiendada lisades rohkem Baasi Sõlmed. Neid sõlmi saab kasutada hoidmaks ühte suurt või kahte väikest eset et need tormiga minema ei lendaks. Veel saab sõlmedle paigutada energia tootmise või hoida sellel Ranitsas toodetd Varustust. Eluaseme tagaseinal on sammuti kaks väikest pesa, näiteks esmast varustust hoides.

Kui vähemalt üks Baasi Sõlm on ehitatud saab seda uuendada Mooduli Platvormiks mis võimaldab mängial lisada põhi ehitise põhja. Iga Moodul lisab erinevaid funktsioone, nagu sõidukite valmistamine, materjali ülejäägi vahetamine selle vastu mida tarvis, uurides Artefakte või sulatades maagist metalli kange.

Eluase võimaldab maksimaalselt kuute Baasi Sõlme, ning igal uuel sõlmel on sammuti kõige rohkem 6 sõlme (kaasa arvatud see jätk mis on tehtud Baasi Sõlmest, Eluasemest või Sõidukist. Baasi kujundust võib võtta kui pisimängu Astroneeri sees. Kehv pikenduste paigutus võib baasist kiiresti suure segaduse tekitada kus Moodulitele on raske ligi saada tehes talletuse ja energia toomise kiiresti võimatus.

Hapnik[muuda | muuda lähteteksti]

Hapnik on ressurss mida mängia tarbib alaliselt kui ta ei ole Lõastatud Eluaseme või Sõiduki külge. Mängiatele antakse ekraanil märkui kui Hapniku on järel 50% ja 25%. Kui mängial lõppeb Hapnik lämbuvad nad kiiresti ja surevad. Kasutates Titaaniumi saab valmistada paake et suurendada Ranista hapniku mahutavust. Nii saab pikendada aega kauaks Lõast eemale saab minna. Võimalik on Hapniku varusid värskendada ka käsitsi.

Energia Süsteem[muuda | muuda lähteteksti]

Astroneeri emergia süsteem kasutab ressurssi nimega Energia. Seda kasutavad kõik Moodulid ja sõidukid. Lisades Deformatsiooni Tööriistale Augmente tarbivad needki energiat. Olles lõastatud, saab mängia lisa energiat kas energia tootmisest või (auto)akudest.

Kosmoselend[muuda | muuda lähteteksti]

Kui mängia on ehitanud Süstiku, lisanud piisavald Hüdrasiini ja on paigaldatud üks Iste on võimalik käivitada mootorid mis kiirendavad masina orbiidile. Seal on võimalik valida sama ja uue Maandumis Alade vahel samal planeedil, või proovida ulatuda teistele planeetidele slles päikesesüsteemis. Ettevaatust liiga kaugete kosmosereisidega enne kui sina ja sinu kosmose sõiduk pole adekvaatselt varustatud. Kui sa lähed liiga kaugele ebapiisava Hüdrasiini varuga siis on on võimalik et naasemine on võimatu enne kui seda juurde ei toodeta. Mitte kõigil Maandumis Aladel pole garanteeriud kohta kuhu baas ehitada. Samuti pole välistatud vaenulik floora.

Lõastamine[muuda | muuda lähteteksti]

Astroneeris võib Lõastamine tähendada nii Mängia kui Sõiduki Lõastamist. Mängia Lõastamine on see kui ta proovib olla baasi või sõiduki külge ühendatud nii otse kui Lõõg mis ühenduvad omavahel kui kett baasist või sõidukist kuhu iganes mängia soovib. Nii kaua kui mängia on toimiva keti lähedal tarnitakse temale pidevalt Hapniku ja võimalik et ka Energiat.

Kui Lõõgade rivi on korralikult ühendatud Hapniku allikaga helendab see helesiniselt. Lõad ise helendavad kah vähesel määral tehest kasulikud valgustamaks sinu teed koobastes. Vahest võib torm ühe või enama Lõa ümber lükatamille tõttu võib ühendus katkeda. Sellisel juhul tuleb langenud post taas ühendada et ühenduseta keti osa taas toimiks.

Sõidukeid on võimalik Lõastada teiste masinate külge et konvoi tekitada. Ühendatud masinad liiguvad koos ja jagavad Energiat ja selle taastoomist. Moodul võimaldavad lõastamist selleks et masinate akusid laadida, siirdada energiat või saada Sõidukite Kodust uuendusi.

Tööriista Kasutus[muuda | muuda lähteteksti]

Deformatsiooni tööriistal kasutamiseks on kolm põhilist režiimi. [E] nupp võtab selle Ranitsast või paigutab selle sinna tagasi. Vasak hiirenupp kaevab sealt kohast kuhu tööriist suunatud eemaldudes mängiast. Hoides all [CTRL] nuppu ja vasakut hiirenuppu üritab töörist maapinda tasandada nende nurkade ja kallete põhal kus kursor [CTRL]i alla vajutamise hetkel oli. Hoidels all [ALT] nuppu kui kasutada tööriista lisab see pinnast, eeldusel et mängial on ranitsas Kanister pinnasega. Seda saab kasutada aukude täitmisel või mägede ehitamisel.

ilm[muuda | muuda lähteteksti]

Ilm võib hetkel olla üks mõnedest olekust:

  • Päev (võimaldab Päikese Paneelidel toimida ja energiat toota)
  • Öö (kõik päikese paneelid lakkavad töötamast)
  • Tuuline igal ajal (võimaldab Tuuleturbiinil energiat toota)
  • Tormine igal ajal (Tormi aja lendab suure kiirusega prahti mis tapab mängia. Varjudes sõiduki istmesse, Eluasemesse, koopasse või kaevates sobiva augu saab lendava sodi eest end varjata.

[Kategooria:Juhendid]]